packar upp

Veckan har gått otroligt snabbt men har hunnit med sååå mycket med min fina familj & min fina pojkvän. Bodde på ett riktigt nice hotell, nära till stranden och shopping center och allt, det som var mindre kul var att de var en kackerlacka i duschen när jag skulle duscha, jag doooooog! Men har hunnit med att shoppa lite, bada & sola en massa, fått lite bränna & även soleld -.- Spelat minigolf & ätit gott & vart ute på kvällarna, sett transa show & massa mer, åååh vad jag vill tillbaka, när jag klev av flyget här hemma så dog man av köld. huh! Men snart är våren som tur var här!

Nu är jag iaf hemma & myser med min katt. har precis packat upp allt & jo jag hade en kackerlacka med mig hem också!! fyfan. Ska snart krypa ner i sängen har vart uppe sen klockan 3 på morgonen, i morgon bär det av till viktor som ska ha lite firande eftersom han inte var hemma på sin födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0