2012

Idag är det en ny dag & en ny start på det nya året. Tänk att det redan är första januari? jag fyller liksom 18 det här året!! ååh längtar så!

Nyåååår var bäst! även fast jag var sjuk, fick träffa mina underbara vänner & det gör hela kvällen så bra! Åt god mat, spela spel, lite drinkar. Bilder kommer sen!

Idag sov jag till halv 11 & de gjorde min familj med så vi åt en riiktigt nice frukost tillsammans. Sen har vi vart ute & rensat upp efter allt stök & sen har jag & viktor bakat jätte goda muffins. Idag är det en seg dag känner jag, känns som jag har varit vaken i flera timmar, men klockan är bara 2? Vad ska jag göra resten av dagen? De får vi allt se, skönt att bara vara hemma ibland också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0