jobbbbb

Vet verkligen inte vad jag ska göra på nyår än? och det är ganska snart! Känns lite onödigt att köpa en ny klänning för de & sen att de inte bllir något av..Men de löser sig nog!
Idag har jag vart på stan med mamma & gjort lite ärenden. Sen har jag & viktor sett lite när min bror spelar fotboll. Ikväll ska jag  jobba från 4 till 8, inte så länge. Så det är skönt, sen ska jag hem & mysa med Viktor. I morgon blir det mer jobb, inventering, så jäkla tråkigt! Resten av lovet ska jag bara njuta av den lediga tiden, får se om det händer något speciellt. Just nu längtar jag iaf bara till en bra nyår & Kanarieöarna.
ps skönt att äntligen få nått gjort åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0